גרור שמשקלו הכולל עולה על 4,000 ק"ג מחייב התייחסות מיוחדת בהקשר לזיהויו על הכביש. החוק דורש כי גרור מסוג זה יצויד ב"לוחית זיהוי נוספת" שתותקן בחלקו האחורי של הגרור. דרישה זו נובעת מהצורך להבטיח כי הגרור יזוהה בצורה ברורה על ידי נתיבי תחבורה אחרים, על מנת למנוע מצבי אי הבנה בעת עקיפות או מעבר בין נתיבים.
לוחית הזיהוי הנוספת משמשת כאמצעי זיהוי ותיעוד, והיא חשובה במיוחד בהקשרים של ניהול דוחות תנועה או זמני תגובה לחילוצים במקרה של תקלה.
לנהגים הנוסעים עם גרור כזה יש לוודא כי לוחיות הזיהוי הנוספות מותקנות באופן יציב ולא מוסתות בעקבות תנועת הרכב או תנאי מזג האוויר. התקנה תקינה שלהן מונעת מקרים של אובדן זיהוי שיכולים להוביל לעימותים מיותרים עם רשויות תנועה.
באופן כללי, הרגולציות הללו מיועדות לשמור על מערך תחבורה בטוח ומתועד היטב, מתן יכולת לאתר ולהבין מצבים בכבישים מהירים ולמזער סיכונים הנובעים מגררות התורמות לעומס הכבישים.