כיצד יש לחבר את התומך לנתמך?

רשיונות:
C
בטיחות

כיצד יש לחבר את התומך לנתמך?

נהג התומך ייסע לאחור כשהתומך והנתמך בקו ישר.

חיבור תומך לנתמך הוא תהליך טכני הדורש תשומת לב לפרטים שונים כדי לבצעו באופן בטוח ויעיל. כמעט בכל מקרה, יש לוודא שהרכב התומך ונתמך מבוסים על קו ישר כדי לקבל חיבור יציב. זה מאפשר קשר מקסימלי בין הרכב המושך לבין הנגרר ומונע שחיקה או צליעה במהלך התנועה.

כאשר מבצעים חיבור בין כלי הרכב, נהג התומך צריך לנווט באופן אחראי בנסיעה לאחור, תוך כדי שמירה על קו תנועה ישר וזהיר. יש לדעת איך להשתמש במראות הצד והאחוריות, ולעתים להיעזר במכוון שיעמוד מחוץ לרכב ויכוון את הנהג לצורך יישור מדויק של הגוף.

בנוסף, יש לוודא שחיבורי הכבלים והחיבורים השונים מונחים כראוי וללא מתחים מיותרים שיעלו בעת התנועה, במיוחד בעת מעבר בדרך לא-סלולה או תוך כדי פניות חדות. החיבורים והאבטחות השונות צריכות להיות חזקים דיים כדי לשאת את עומס הכוחות במהלך הנסיעה.

כמו בכל תהליך, ציות להנחיות יצרן ועבודה על פי נהלים תקניים הם שמבטיחים יכולת תמרון בטוחה ונסיעה ללא תקלות או חששות מסיכונים נוספים בדרך.

דיו תיאוריה

הכנה לתיאוריה בחינם וללא פרסומות

המספרים מדברים בעד עצמם

אלפי משתמשים כבר עברו את המבחן בהצלחה

100%

מהשאלות האפשריות

95%

שיעור הצלחה

5/5

דירוג משתמשים

למה לבחור בנו?

כל מה שאתה צריך כדי לעבור את המבחן במקום אחד

מאגר שאלות מעודכן

אלפי שאלות מעודכנות לכל סוגי הרישיונות - ב', ג', ד' ואופנועים

מבחנים מדומים

תנאים זהים למבחן האמיתי - 30 שאלות, 40 דקות, 26 תשובות נכונות למעבר

משוב מיידי

קבל הסבר מפורט לכל תשובה ולמד מהטעויות שלך

מעקב התקדמות

עקוב אחר הביצועים שלך ובחן את שיפור הידע לאורך זמן

מה אומרים עלינו

עדויות של משתמשים שעברו את המבחן בהצלחה

"עברתי את המבחן בפעם הראשונה! האתר עזר לי להתכונן בצורה מושלמת."

- תלמידה שעברה תיאוריה ראשונה

"המבחנים המדומים היו זהים למבחן האמיתי. הרגשתי מוכן ובטוח."

- תלמיד שעבר תיאוריה ראשונה

"השאלות מעודכנות והמשוב המיידי עזר לי ללמוד מהטעויות."

- תלמיד שעבר תיאוריה ראשונה

מוכן להתחיל?

הצטרף לאלפי משתמשים שעברו את המבחן בהצלחה