מי רשאי לתקן או לכייל מונה למוניות?

רשיונות:
D
חוקי התנועה

מי רשאי לתקן או לכייל מונה למוניות?

אדם שהרשות אישרה אותו כנותן שירות מוסמך.

כשמדובר במוניות, אחד המרכיבים החשובים ביותר לתפקוד נכון הוא המונה. המונה הוא זה שקובע כמה תשלמו על נסיעה, ולכן חייב להיות מכויל ומדויק. תיקון וכיול המונה הם תהליכים חשובים מאוד וצריכים להתבצע ברמה המקצועית הגבוהה ביותר כדי למנוע טעויות בחישוב המחיר ולשמור על הוגנות כלפי הנוסעים והנהגים.

על פי החוק, רק אדם שקיבל אישור רשמי מהרשות המוסמכת נחשב מוסמך לתקן או לכייל מונה של מונית. זאת משום שהמונה הוא כלי מדידה כלכלי שמחייב דיוק מרבי כדי למנוע עבירות ופירושים לא נכונים של עלויות הנסיעה. כך מוודאים שהמונה מתפקד כראוי ומתאים לתעריפים הנדרשים.

המינוי לאדם כנותן שירות מוסמך כולל בחינה והכשרה מסוימות, הנועדו להבטיח שיש לו את הידע והמיומנות הנדרשים בתחום כוונון והשימוש במונים. פעולות הכייל כוללות בין השאר בדיקת תקינות המונה, התאמה לתעריפים והשוואה מול תקנים בינלאומיים כדי להבטיח שהמונה פועל בדיוק ובאמינות.

דיו תיאוריה

הכנה לתיאוריה בחינם וללא פרסומות

המספרים מדברים בעד עצמם

אלפי משתמשים כבר עברו את המבחן בהצלחה

100%

מהשאלות האפשריות

95%

שיעור הצלחה

5/5

דירוג משתמשים

למה לבחור בנו?

כל מה שאתה צריך כדי לעבור את המבחן במקום אחד

מאגר שאלות מעודכן

אלפי שאלות מעודכנות לכל סוגי הרישיונות - ב', ג', ד' ואופנועים

מבחנים מדומים

תנאים זהים למבחן האמיתי - 30 שאלות, 40 דקות, 26 תשובות נכונות למעבר

משוב מיידי

קבל הסבר מפורט לכל תשובה ולמד מהטעויות שלך

מעקב התקדמות

עקוב אחר הביצועים שלך ובחן את שיפור הידע לאורך זמן

מה אומרים עלינו

עדויות של משתמשים שעברו את המבחן בהצלחה

"עברתי את המבחן בפעם הראשונה! האתר עזר לי להתכונן בצורה מושלמת."

- תלמידה שעברה תיאוריה ראשונה

"המבחנים המדומים היו זהים למבחן האמיתי. הרגשתי מוכן ובטוח."

- תלמיד שעבר תיאוריה ראשונה

"השאלות מעודכנות והמשוב המיידי עזר לי ללמוד מהטעויות."

- תלמיד שעבר תיאוריה ראשונה

מוכן להתחיל?

הצטרף לאלפי משתמשים שעברו את המבחן בהצלחה