סיבוב לא רצוני ("משיכה") של גלגל ההגה לאחד הצדדים במהלך הנהיגה עלולה להיגרם בגלל:

רשיונות:
C1
B
הכרת הרכב

סיבוב לא רצוני ("משיכה") של גלגל ההגה לאחד הצדדים במהלך הנהיגה עלולה להיגרם בגלל:

לחץ אוויר נמוך באחד הגלגלים הקדמיים.

אם אתה חווה מצב שבו גלגל ההגה נוטה להסתובב לאחד הצדדים שלא מרצונך בעת הנהיגה, מדובר בסימן שמשהו אינו תקין במערכות הרכב. אחת הסיבות האפשריות לכך היא לחץ אוויר נמוך באחד הגלגלים הקדמיים.

לחץ אוויר מעט נדרש כדי לשמור על אחיזת גלגליים טובה והתפלגות משקל מאוזנת על פני הכביש. כאשר הלחץ נמוך מדי, האיזון בין הגלגלים נפגע, דבר שמוביל למשיכה לאחד הצדדים, מגביר את הצריכה בדלק ופוגע ביציבות הרכב.

המלצה חמה בכל טיפול תחזוקה שטרם התישבו הנהיגה היא לבדוק לחץ האוויר בגלגלים. לוודא שהם תואמים להמלצות היצרן כפי שמתוארים בשלט על דופן הדלת או בספר הנהג. תיקון הלחץ ברגע זה ימנע שחיקת גלגל וצורה לא תקינה של הצמיגים עצמן.

אם המצב לא משתפר לאחר בדיקת הלחץ, ייתכן שיש בעיה אחרת במערכת הגלגלים, כמו בעיה בכיוון גלגל ההגה, ציר בלתי מאוזן או בלמים תקולים, ויש לפנות למוסך המורשה לטיפול מדויק ומצמצם.

דיו תיאוריה

הכנה לתיאוריה בחינם וללא פרסומות

המספרים מדברים בעד עצמם

אלפי משתמשים כבר עברו את המבחן בהצלחה

100%

מהשאלות האפשריות

95%

שיעור הצלחה

5/5

דירוג משתמשים

למה לבחור בנו?

כל מה שאתה צריך כדי לעבור את המבחן במקום אחד

מאגר שאלות מעודכן

אלפי שאלות מעודכנות לכל סוגי הרישיונות - ב', ג', ד' ואופנועים

מבחנים מדומים

תנאים זהים למבחן האמיתי - 30 שאלות, 40 דקות, 26 תשובות נכונות למעבר

משוב מיידי

קבל הסבר מפורט לכל תשובה ולמד מהטעויות שלך

מעקב התקדמות

עקוב אחר הביצועים שלך ובחן את שיפור הידע לאורך זמן

מה אומרים עלינו

עדויות של משתמשים שעברו את המבחן בהצלחה

"עברתי את המבחן בפעם הראשונה! האתר עזר לי להתכונן בצורה מושלמת."

- תלמידה שעברה תיאוריה ראשונה

"המבחנים המדומים היו זהים למבחן האמיתי. הרגשתי מוכן ובטוח."

- תלמיד שעבר תיאוריה ראשונה

"השאלות מעודכנות והמשוב המיידי עזר לי ללמוד מהטעויות."

- תלמיד שעבר תיאוריה ראשונה

מוכן להתחיל?

הצטרף לאלפי משתמשים שעברו את המבחן בהצלחה